فا استایل فا استایل .

فا استایل

فیزیوتراپی ستون فقرات

دردهای ستون فقرات از شایع ‌ترین مشکلات سیستم اسکلتی بدن انسان هستند که بسیاری از افراد در طول زندگی خود آن را تجربه کرده یا می کنند.

فیزیوتراپی یکی از بهترین روش های درمانی مشکلات مرتبط با ستون فقرات است که در کلینیک فیزیوتراپی سعادت آباد با استفاده از بروز ترین متدها و پیشرفته ترین تجهیزات فیزیوتراپی به مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده می شود.

فیزیوتراپی ستون فقرات یکی از حوزه های تخصصی در فیزیوتراپی است که به درمان و توانبخشی بیماری ها و آسیب های مرتبط با ستون فقرات کمک می کند.

خوشبختانه اغلب کمردردها به دلیل مشکلات کوچکی همچون خستگی و یا کشیدگی عضلات رخ داده و با چند روز استراحت و انجام تمرینات فیزیوتراپی بهبود پیدا می کنند ولی در مواردی که کمردرد با علائمی همچون ضعف و بی حسی اندام ها ، گزگز کردن دست و پاها و … همراه است معمولا مشکل مهمی در ستون فقرات رخ داده که نیازمند بررسی های دقیق و درمان مناسب و تخصصی خود همچون فیزیوتراپی ستون فقرات است.

فیزیوتراپیست برای کمک به بهبود مشکلات ستون فقرات ابتدا اقدام به ارزیابی دقیق شرایط بیمار و آن چه سبب بروز درد شده کرده و پس از آن از بهترین و موثرترین متدها و مدالیته های فیزیوتراپی برای کمک به بیمار بهره می برد.

با توجه به اینکه هرچه زمان بیشتری از بروز بیماری یا آسیب دیدگی بگذرد احتمال پیشرفت بیماری و تشدید علائم و عوارض ایجاد شده برای بیمار افزایش می یابد روش های درمانی و توانبخشی از جمله فیزیوتراپی باید هرچه سریع تر انجام بگیرند.

منبع : فیزیوتراپی دکتر ایمان کمالی حکیم

 


برچسب: فیزیوتراپی ستون فقرات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۴۰ توسط:m موضوع: نظرات (0)