فا استایل فا استایل .

فا استایل

فیزیوتراپی شانه

فیزیوتراپی شانه به عنوان موثرترین ، بهترین و کم عارضه ترین روش درمان غیرجراحی آسیب های شانه شناخته می شود که در کلینیک فیزیوتراپی شفامهر در ونک ارائه می شود.

مفصل شانه به عنوان پرتحرک ترین مفصل بدن شناخته می شود و از اجزای پیچیده ای تشکیل شده که بروز مشکل در هریک از این اجزا می تواند سبب بروز درد در شانه شود.

تحرک بالای مفصل شانه خود به عنوان یکی از عواملی که ریسک آسیب پذیری شانه را افزایش می دهد ، اسیب مفصل شانه همچنین از شایع ترین آسیب های ورزشی در افراد ورزشکار هستند، بطوری که بر اساس آمارها حدود یک سوم افراد در طول زندگی خود مشکلات مفصل شانه را تجربه می کنند که این آمار در افراد ورزشکار به بیش از 60 2 سوم افراد می رسد.

فیزیوتراپی شانه در بسیاری از مشکلات شانه موفقیت آمیز بوده و نیاز به انجام اعمال جراحی پرعارضه و پرهزینه را به حداقل می رساند.

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی تخصصی شانه می توانید به کلینیک فیزیوتراپی شفامهر در ونک مراجعه بفرمایید.

دلایل درد شانه
آرتروز شانه
یکی از شایع ترین دلایل درد و محدودیت حرکتی شانه است که اغلب در اثر استفاده بیش از حد از شانه و معمولا در افراد میانسال و سالمند رخ می دهد.

فیزیوتراپی شانه به عنوان موثرترین روش درمان و توانبخشی آرتروز شانه شناخته می شود.

تمرینات فیزیوتراپی نقش موثری در بهبود دامنه حرکتی مفصل مبتلا به آرتروز دارد.

سندرم گیر افتادگی شانه
این عارضه زمانی رخ می دهد که قسمت بالای کتف هر بار که از بدن دور می‌شود، فشار زیادی به بافت نرم زیرین در بازو وارد کند و در صورتی که تحت درمان با فیزیوتراپی تخصصی شانه قرار نگیرد می تواند سبب بروز تاندونیت یا بورسیت شانه شود.

منبع : بهترین فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه ها در ونک

 


برچسب: فیزیوتراپی شانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۲۱ توسط:m موضوع: نظرات (0)