فا استایل فا استایل .

فا استایل

مگنت تراپی

مگنت تراپی روش درمانی ایمن و غیر تهاجمی که در آن از انرژی مغناطیسی برای اهداف درمانی در کلینیک های فیزیوتراپی استفاده می شود.

این روش درمانی موجب تسکین درد و تسریع روند بهبودی و ترمیم آسیب ها می شود.

استفاده از امواج مغناطیس در طی این روش درمانی موجب ایجاد یک میدان مغناطیسی ثابت در بدن شده که می‌تواند به افزایش تعادل و تقویت بدن کمک کند.

وجود میدان‌ های الکترومغناطیسی متعددی که به طور طبیعی در داخل بدن وجود دارد مهم ترین عاملی است که سبب وجود فواید زیاد برای این روش درمانی شده است.

حوزه های مغناطیسی منفی با حوزه های مغناطیسی بدن سبب افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها و سلول ها، تحریک متابولیسم سلولی و کاهش محیط اسیدی در بدن می شود.

تسریع رشد و بهبودی بافت های آسیب دیده همچون استخوان، عضلات، تاندون ها و اعصاب شده و کمک به کاهش درد از مهم ترین مزایای مگنت تراپی است.

درمان با امواج مغناطیسی به افزایش سرعت بهبودی استخوان های ضعیف شده و تخفیف علائم پوکی استخوان نیز کمک زیادی می کند.

امواج مغناطیسی همچنین سبب افزایش جریان خون در عروق و مویرگ های کوچک می شود که نقش موثری در دفع سریع تر سموم و مواد زائد از بدن دارد ، این امر در پیشگیری از دردهای عضلانی بسیار موثر است.

مگنت تراپی با بهبود وضعیت و عملکرد مفاصل می تواند نقش موثری در پیشگیری از جراحی های غیرضروری داشته باشد.

افراد مبتلا به بیماری های خونی مانند هموفیلی ، افراد مبتلا به بیماری های عفونی مزمن ، افراد مبتلا به بیماری های غدد ، افراد دارای زخم خونریزی دهنده در نقطه ای از بدن ، افرادی که کاشت حلزون گوش انجام داده اند ، افراد دارای ضربان ساز قلبی و خانم ها در دوران بارداری نباید تحت درمان با این روش قرار بگیرند.

منبع : بهترین فیزیوتراپی در غرب تهران


برچسب: مگنت تراپی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۱۲ توسط:m موضوع: نظرات (0)