فا استایل فا استایل .

فا استایل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل، فیزیوتراپی ام اس در منزل و فیزیوتراپی در منزل برای سایر بیماری هایی که سبب بروز مشکلات حرکتی در فرد شده اند امری ارزشمند است که توسخص متخصص و دکتر فیزیوتراپی انجام می گیرد.

فیزیوتراپی یکی از شاخه های علوم پزشکی است که امروزه با توجه به شیوع اختلالات اسکلتی و افزایش چاقی و بی تحرکی نیاز به آن روز به روز افزایش می یابد.

بسیاری از بیماران نیازمند خدمات فیزیوتراپی همچون بیماران مبتلا به سکته مغزی، ام اس و فلج مغزی دچار مشکلات حرکتی زیادی شده اند و دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل برای این افراد بسیار مناسب است.

دانشگاه های علوم توانبخشی در برخی مراک استان ها اقدام به جذب دانشجوی فیزیوتراپی می کنند و به همین خاطر رتبه قبولی فیزیوتراپی از بسیاری از رشته ها کمتر بوده و به همین دلیل قبولی در رشته فیزیوتراپی سخت است.

فیزیوتراپی در منزل یکی از خدمات ارزشمند و تخصصی فیزیوتراپی است که توسط متخصص و دکتر فیزیوتراپ انجام می شود.

فیزیوتراپی در منزل تنها باید توسط متخصص فیزیوتراپی که دارای کارت نظام پزشکی یا کارت انجمن فیزیوتراپی و علم و تجربه کافی است انجام بگیرد تا سلامت بیماران با خطر مواجه نشود.

متاسفانه در برخی مراکز دیده می شود که برخی افراد با حوزه های غیر مرتبط با فیزیوتراپی همچون دکتر طب فیزیکی و کارشناس تربیت بدنی اقدام به انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل می کنند، که این امر می تواند سلامتی بیماران عزیز را به خطر اندازد.

منبع : بهترین فیزیوتراپی در شریعتی


برچسب: فیزیوتراپی در منزل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۴۰ توسط:m موضوع: نظرات (0)